Bijela golubica


Bio sam sam

kompromitiran
prisutstvima drugih
tražeći samodovoljnost
u ogledalima praznim
u očima lažnim
strastima niskim vođen
bio sam crv
u jabuci života
slatki plod
i život bez sunca
beznačajan

Bio sam prazan
žedno korito potrebe
što čeka kiše jesenje
i daje se u bescijenje
umotan u celofan
samoprijekora
čekao sam..?

Bio sam ništa
boca bez poruke
lovac na sebe
kroz nišan dvoumlja
rascijepljena duplja
gromom iščekivanja
da dođe po mene
ona jedina
pravednost

Bio sam putnik što propušta
posljednje vlakove
iz straha i nemira
da je odredište
isto kao polazište
da nema zadnje stanice
na kojoj čekaju
bijele golubice
i grančice masline

Bio sam sve
što nesmijem biti
dezerter života
hrpa mesa 
spojena bezumljem
bio sam...

I onda
ne tražeći ništa
ni od ljudi
ni od neba
u njenim očima
našao sam sve
baš sve
što mi treba
 
D. T.

Broj komentara: 6:

  1. predivno.. pomalo tuzno.. s nadom u... hvala..

    OdgovoriIzbriši
  2. Diskretan kutak bogatstvo duše krije...pozdrav iz moje blogoškoljke :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijep pozdrav cijenjena poeteso <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepo je naći srodnu dušu,
    ne tražeći ništa...
    a tražeći sebe... :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. U svakom slučaju... Moja draga prijateljica kaže : "Kad najmanje tražiš - najviše nađeš!" Mislim da ima pravo, najljepše stvari, osobe, događaji dolaze spontano... Kad ih najmanje očekujemo... Hvala na posjeti

    OdgovoriIzbriši