Zalog srca


Kao iskra, lažna svjetlost
iz neba me sipko mine
brzo gasne žitka krepkost
u očaja me skri' dubine

Zalog srca razlomljena
uzme crna mi sirena

lijepa žena, drska cijena
u stihu mi zarobljena

Pa me vine iz dubine
da ponovo grud mi diše
pjesmom da mi kob sudbine
izbriše, kad o njoj pišem

No k'o sova, noćni stražar
nada mnom se ljesnu oči
račvast jezik, sudac hrabar
neuk um je majka zloći

I skriveni u dno sjene
šapuću si tiho, kradom
pa zavisti zle, zelene
paklenim me prže žarom

Al' k'o smola, jele suza
kojom ljute rane cjeli
u inat se tečni uzdam
jantara me moć plemeni

Na papiru dušu skrijem
da je mila srca nađu
zalijevaju bol što sijem
daju nadu mom beznađu

Zato hvala anđelima
koji ćute jecaj tih
Vaša ljubav snagu ima
pa im zbog nje...oprostih

Nema komentara:

Objavi komentar