PIJANA ISPOVIJED

Što li sam ti ja prijatelju
doli izrod ovog društva
genetski promašaj sebičnosti
u sveopćoj koaliciji
kvazipravičnosti i narcisoidne
samoljubljivosti

Jedini imun na epidemiju
koja je toliko normalna
koliko svakodnevna

Što li sam ti ja dragi prijatelju
doli plijen među zvijerima
izgubljena karta
pustoš slijepih ulica
svetog grala potraga
za drugačijim među istima
kolateralna žrtva
većinskoga mišljenja

Što li sam ti prijatelju ja
doli odsjaj sivog pepela
kojim se jutrima posipam
da bi danom znao
koliko sam prolazan
malen, nevažan
sebi i drugima

Što li sam ti ja  nego
licemjerna zamjerka
nečemu čemu pripadam

Tko li sam nego netko
tko je naglašeno svjestan
vlastitoga beznačaja
urođena spoznaja
prokletstvom rođenja 
okrunjena

Ja sam nitko
ja sam ništa
neka tako i ostane
u sjeni je ponekad
najtoplije

Samo prijatelju
Neka brzo prođe

by : D. T.












2 komentara: