Magija




Na tvojim rukama
srušila se Zemlja
ugasio se dan
u ovom mraku
naših dodira
bolje vidim bijes
tvojih nemira
i gdje je nestao put
do vječnosti
tko je pomaknuo granicu svitanja
mom svjetlu...
Ti,koji bezuvjetno hraniš ovaj zrak
udišem svaku poru tih davanja
Ti,što budiš moje sne
krikom divljih gusaka,
na ispeglanim plahtama
našeg kaveza
zarobljen..još nadaš se...
znam...
Al' trebam sve tvoje razloge
pobjeda i poraza
i da zadržiš me u sebi
zbog svih noći koje smo proplakali
boreći se između sna i požude
ne okljevaj...pogledaj me...
u svim tajnama duše svoje
i pronađi put
prema meni...

Tvojim očima razbijena kletva
urota neba i zemlje
vatre i leda
da moja žrtva dnu bude ugodna...
Magija iz dubine ogledala tvoje duše
šapuće mi sve tajne Maja
sve zamke piramida
baca mrvice
da nađem put natrag tebi
iz labirinta sebe...
Prokazuje mi sve skrivene bunare
ispunjene strahom
koji bez tebe pjevaju primamljiv zov sirena
kojemu sve teže odolijevam...
Jer ljubav je bez tebe
prazan trup Ukletog Holandeza
ljuljan divljim morem očaja
u kojem jezivo plešu
duhovi prošlosti
i samo jedno lice...
Ali naći ću te
slijep za druge
prazan za sebe
jer znam...
U mraku naše postelje
još sanjaš me...nadaš se...
znam...

Tea Žigman & Darko Turković

Broj komentara: 8: