Nijema ispovijed


Uvijek ti se vraćam
kada maske padnu
kad porazi otkinu
komad mog dana
i bace ga u bezdan
anemične čežnje...
Vraćam ti se
krvavih koljena
prljavog obraza
spuštenog pogleda...
Uvijek ti se vraćam
kad pijetao triput otpjeva
baladu iz predgrađa
da zapečati budnu noć
i nijemo propovijeda javu
tvojim snovima
koji me se ne tiču...
Vraćam ti se
kao navijena igračka
i udaram u zid
tvoje bešćutnosti
odbijam se
prevrćem
i tražim drugačiji ishod
na isti povod...
Nije li to predvorje ludila?
Bunila?
Ili samo poštovana dama
autodestrukcija
koja cirkulira venama
noseći zrak mojim organima...
Uvijek ti se vraćam
u pjesmama
u greškama
lažnom osmijehu
nekim dragim dušama...
Vraćam ti se kao rijeka
bez korita
razlivena hodnicima ponora
da Sunca više ne vidi...
Željan nježnog pogleda
mrve tvojih nadanja
čeznutljiv tvojih dodira
potreba najdublja...
Vraćam ti se
i kad nestane razloga
za vraćanje
dok jeka mog krika
ne nosi zvuk oprosta...
Da, uvijek ti se vraćam
al' neka prekori me nebo
kada to spoznaš
u mojim hladnim očima...

D. T.

Broj komentara: 10:

  1. Vracamo se uvek necemu gde smo se osecali lepo i bezbrizno. To je priroda ljudska , beg ka zracku svetlosti i spokoja ,iako nam se mozda to nekad drugacije cinilo medjutim vreme je pokazatelj sta su bile prave stvari a sta ne...Hvala poeta ,divna poezija !

    OdgovoriIzbriši
  2. Vraćam ti se
    i kad nestane razloga
    za vraćanje
    dok jeka mog krika
    ne nosi zvuk oprosta...
    Da, uvijek ti se vraćam
    al' neka prekori me nebo
    kada to spoznaš
    u mojim hladnim očima...Jaka pesma Darko! Poz.Jelena
    S.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ljudska priroda, mazohizam... Tanka je granica... Hvala poeteso što ostavljaš svoj trag <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala Jelena... Čast je vidjeti Vas ovdje... <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Da li je to samo navika ili ljubavna karika koja spaja vreme odlaska i vraćanja? :) Divna pesma D.T. Zadovoljstvo mi je pratiti tvoj rad.
    Svako dobro!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čast je biti praćen... Hvala Ivana... <3

    OdgovoriIzbriši
  7. odlična...bravo Darko!

    OdgovoriIzbriši