Tiha pobjeda


Pobjeda je moja tiha
nema zlata oko vrata
nema krune lovorove
aplauza zadivljenih
kliktaja razgaljenih
himne zanosa
suze ponosa
nema...
Samo crveni pijesak arene
i zastava trgana vjetrom
na vrhu Koloseuma...
Samo krik gladijatora
mačem laži u prsima
strijelom izdaje u leđima
prazninom u očima...
Samo ožiljci su svijedok
kao natpis urezan
tupim nožem nesmilja
u kori napaćenog hrasta
koji zelenom proljeću
ne salutira listom...
Pobjeda je moja tiha...
Sam...
Sa sobom...
Protiv sebe...
Pobijedio sam...
Tebe...
 D. T.

Broj komentara: 6:

  1. Samo krik gladijatora
    mačem laži u prsima
    strijelom izdaje u leđima
    prazninom u očima...Sta napisati ....osavlja zaista dubok trag u dusi ova prava gladijatorska....
    Sa sobom...
    Protiv sebe...
    Pobijedio sam...
    Tebe...prelepo!Pozzz Jelena

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Jelena... :) Lijep pozdrav <3

    OdgovoriIzbriši
  3. <3 Divno... Ova pesma je kao voda: Divno je piti je, ali ne smeš se opustiti u plivanju jer te njene emocije povuku u nepregledne dubine... ;) <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Plićaci nisu za plivanje :) <3

    OdgovoriIzbriši