Namiguši maloj

Ako želiš nešto
Slatko, a tajno
Nešto bezazleno
I ne baš tako trajno
Ako žudiš tijelom
Mladim, zanesenim
Osjetiti drhtaj
Pod rukama vrelim...

Tvoj sam, ali pazi
Reći ću ti samo
U meni je ljubav
Umrla odavno...

Ako želiš nekog
Da ti grije noći
Da uzdahe ti mami
Da tijelom ti kroči
Požudno u tami
Da ti nježnost toči
Samo trepni okom
I s mrakom ja ću doći...

Al imaj na umu
Jedno samo
U meni je ljubav
Umrla odavno...

Ako želiš nekog
Kada zađe Sunce
Da korakom te smjelim
Vodi na vrhunce
Pokaže ti zvijezde
I skrivene kutke
Nježnosti i strasti
Zavrele vrlutke...

Tu sam, ali čekaj,
Reći ću ti javno
U meni je ljubav
Umrla odavno...

I zato dobro pazi
Kad uđes u taj svijet
Mladom srcu svašta
Padne na pamet
I kada zaigra
Ritmom srca moga
Lako me je poslije
Proklinjat zbog toga...

Zato ću ti reći
Još jednom to
U meni je ljubav
Umrla sa njom...

D. T.

Broj komentara: 8:

  1. ma ima još ljubavi u srcu tom .....:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Možda samo je moram naći :) Hvala

    OdgovoriIzbriši
  3. Ali nije zivot ... Hvala Darko !

    OdgovoriIzbriši
  4. Divna pesma... Sretna neka namiguša kad joj pišeš pesme :) Ne verujem da više nema ljubavi u tvom srcu obzirom na to sa kojom pažnjom biraš reči i sa kojom toplinom pišeš pesme, a ova je posebno lepa, nekako krhka. Imam utisak da je kao maslačak. Ili je to prikaz pravog tebe kog želiš da prikriješ iza maske nekog ko više ne može voleti? :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Trenutni osjećaj, (nadam se) kažu da vrijeme liječi sve...štopam...Hvala na čitanju i afirmativnom komentaru <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve su riječi... a opet, riječi su sve. Drago mi je da te pronađoh ovdje.
    Pozdrav , Ružica!

    OdgovoriIzbriši
  7. ;) lijepo je biti pronađen... Srdačan pozdrav <3

    OdgovoriIzbriši